söndag 23 maj 2010

Idas första sockerchock

Min pappa har varit på besök från Göteborg. Till Idas stora glädje. Och min. Pappa älskar sötsaker och delar gärna med sig till sin omgivning. När jag låg i tandläkarstolen för att dra ut en visdomstand ringde jag pappa för att se hur han och Ida hade det på lekplatsen. "Jo, vi har det jättebra. Vi fikar. Ida äter mariekex. Jag valde mellan det och sockerkaka. Hon verkar gilla det väldigt mycket. De där majskrokarna du skickade med verkar hon däremot inte så intresserad av". Nähä!?




2 kommentarer:

  1. Hahaa, farfars privilegium! Jag vet att Ediths farmor bara väntar på att få proppa henne full med godsaker. Tycker nog att jag är hur sträng och tråkig som helst.
    Tack för uppdatering. Så fina kort på fina farafar och finaste Ida!
    Puss

    SvaraRadera
  2. Hahaha! Underbart! Förstår att hennes lycka var gjord!

    SvaraRadera