fredag 11 juni 2010

Tjocka släkten

Vi har varit i Göteborg och träffat hela familjen. Utom min Eric som var tvungen att jobba. Kusin Alice hade kommit med sin pappa (min bror) Johan från Tyskland och kusinerna Lisa och Ellen, som bor i Göteborg, passade då också på att sova över hos mamma och pappa (mina föräldrar). Så det var fullt ös från morgon till kväll. Dessutom var Edith och hennes mamma (min kusin) också på besök i Göteborg. Och eftersom hennes och mina föräldrar delar ett tvåfamiljshus, bodde även de där. Är det rörigt? Det är Ingenting mot var det var hemma hos mamma och pappa när vi invaderade. Som en enda stor sydländsk familj som våra grannar konstaterade när vi alla samlades ute i trädgården.











3 kommentarer:

  1. Ser ju helt underbart ut! O vilken ljuvlig bild på blöjbarnen vid badkaret! :-)

    SvaraRadera
  2. Vilka härliga bilder! Det ser helt underbart ut! Badkarsbilden är helt fantastisk!

    SvaraRadera
  3. Det var ett helt underbart kaos!!! En gång till, en gång till!
    Hoppas ses snart igen, finaste.
    Puss

    SvaraRadera