onsdag 9 december 2009

BFF

Är som sagt i Göteborg och hälsar på familj och vänner. Det är alltid så mycket som händer här och tiden framför datorn är knapp.
Marianne, Murris som hon kallas, är min kusin. Vi är lika gamla, har gått i samma klass i nio år och växt upp i samma tvåfamiljshus. För mig är hon som en syster.
Marianne och jag fick barn med en veckas mellanrum, två små underbara tjejer. Min Ida kom till världen den 16 juli, förövrigt Murris födelsedag, och Murris Edith en vecka senare. Vi hoppas, och tror, att dom en dag kommer att bli bästisar.

Av bilderna att döma kommer så att ske.



5 kommentarer:

  1. Hon är ju så söt att man nästan dör!

    SvaraRadera
  2. Jo, man förstår ju vem som valt bilderna ;) E ser ju ut som ett efterblivet fetto!
    Saknar er redan flickor.
    Puss

    SvaraRadera
  3. Ett mycket sött efterblivet fetto i så fall.

    SvaraRadera
  4. edith är bedårande!!! Hon ser större ut än vad hon är, det kan jag hålla med om, men som sagt, söt, söt, söt. puss moster

    SvaraRadera
  5. Äsch, jag bara skojade ju. Anyway, the camera adds five pounds, right!
    Kan du inte lägga ut den bilder när du krossar mitt barn ;)
    Hoppas resan gick bra. Borta bra men hemma bäst, eller hur. Hos pappa.

    SvaraRadera