tisdag 1 december 2009

Skepp ohoj







Min moster har varit på besök från Göteborg i fyra dagar. Det har varit mysigt. Ida fick en massa fina kläder från Zara av gammelmoster, vi blev jätteglada.

Idag har jag träffat min bästis från skoltiden, Paulina. Vi blev bästisar i tredje klass. Hon bor på djurgården med sin pojkvän och sin lille son Eugene. Paulina är en fantastisk bröllopsfotograf, en av de bästa, och jag är så stolt över henne.

Vi gick till sjöhistoriska. Det var gratis inträde:-). De hade ett jättefint lekrum dit jag definitivt kommer gå med Ida när hon blir större. Eugene lekte pirat.

Efter det promenerade vi hem till Paulina och åt middag. En underbar dag med en underbar vän.

5 kommentarer:

  1. Ida med sjörövarmössa och pappa med ögonlapp. Vilken piratfamilj ni är!

    SvaraRadera
  2. Hej, såg din kommentar på mammamelissas blogg och jag kunde inte låta bli att komma in här och kommentera. Du skriver att du inte förlorat barn men fått två missfall. Melissa fick också missfall, så du om någon kan sätta dig in i henne situation, som dessutom gått igenom det två gånger....
    Ha en underbart kväll/Christina

    SvaraRadera
  3. Gud vad Paulina var lik Maria på en av bilderna. Vad mysigt ni såg ut att ha och vad söt Ida var i sjörövarhatten.

    Roiligt att du är inne och kommenterar! Hoppas det går bra. Vi får höras och utbyta goda råd per telefon.

    Lycka till med promenixen ikväll.

    Kramar Anna

    SvaraRadera
  4. tack för kommentaren Christina.

    SvaraRadera
  5. Hej, där ser det ju superkul ut att vara för barnen!

    SvaraRadera