fredag 11 december 2009

Götet

Fiskekyrkan, Avenyn, spårvagnar, Liseberg. Heja Göteborg!

Har haft underbara dagar i min forna hemstad. Familjemiddag med föräldrar, bror med familj, Murris och moster. Fika med två av mina bästa vänner. Först med Anna, sen med Anna-Kristina och hennes söt-Elis. Glöggmys med mamma, faster, farbror och Murris. Bad med pappa och Ida. Puh, så mycket på så kort tid. Jag älskar det.

Bästa mormor

Morfar och Ida tittar på bilder

A-K och elis


Anna och Ida


Mys med morbror


Ida beundrar kusin Lisa


Edith och Ida

2 kommentarer:

  1. Hej Lotta,

    Rackans att jag har haft så fullt upp i veckan att jag inte har hunnit lägga ner så mycket tid på bloggeriet. Antar att du nu är tillbaka i Stockholm. Synd i så fall!

    Det hade varit så roligt att ses men förstår av dina inlägg att du har haft fullt upp.

    Det var så roligt när vi träffades sist och jag ser fram emot att träffas igen när det nu blir.

    Hoppas hur som helst att du har haft en riktigt fin tid här i Göteborg.

    Kram Anna

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen för den delen!

    Hur kunde jag glömma det i mitt förra inlägg. Hoppas att du har fått den superduper födelsedag som du förtjänar.

    Kram, kram igen

    SvaraRadera