lördag 21 november 2009

Egentid

Natten var sömnlös. Eric försökte väcka mig, hans syster Sofie och hennes Johan var i stan och skulle komma till oss på brunch. Jag hörde honom prata och försökte svara men det gick bara inte. Jag tänkte att jag kan försöka nicka så han ser att jag hör honom. Senare sa han att han inte hade sett någon nickning så jag misslyckades förmodligen. Till slut vaknade jag iallafall, Ida behövde mat.

Ida satt en stund i sin nyinköpta Ikeastol, förundrad och lycklig.

Sofie och Johan tog hand om Ida i 1,5 h. Då gick jag till friskis & svettis och tog russina ur kakan. Jag bastade utan att träna. Jag älskar att basta, verkligen ÄLSKAR! Vill bygga en bastu i vår lilla garderob hemma men det har realistiska Eric satt stopp för.

Dagen har varit bra och om en timme kommer Eric hem från jobbet!

stolen är rolig men lite stor

Johan och Ida

Ida suger ofta ihärdigt på sin underläpp. Kanske börjar hon få tänder.

Gladbebis

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar