tisdag 24 november 2009

Tant Lotta

Vi åt frukost på Thelins. Mitt nya favoritställe. Ja, jag vet, det är ett tant-café. Sen fick jag med en motsträvig Eric till ÖoB. Efter fem minuter där inne var vi ovänner, eric tyckte jag blev för exalterad över priserna. Jag var mest glad över att jag hittade en julklapp till bra pris.

Sen gick vi för att köpa en ny liten kamera till Eric. Jag har nämligen lagt beslag på hans nuvarande.

Idas tänder kliar, tror vi iallafall. Hon gnäller och dreglar och biter oss hårt, hårt i fingrarna. Vi köpte en bitring, men till ingen nytta. Endast våra fingrar duger för vår lilla kräsna tjej. Aj.

2 kommentarer:

  1. Ursch vad din dotter var ruggigt fin! Hon är verkligen helt underbar :)

    och tack för din kommentar, det hjälper att veta att någon har klarat av det. Tack <3


    Och förresten håller jag med dig om ditt senaste inlägg. Jag såg en tjej på runt sju - åtta år som sprang runt med högklackat och smink. FOUNDATION och mascara. Det är nästan så man börjar gråta...

    kramar

    SvaraRadera
  2. Åh vad underbart med en liten bebis =) När jag tänker tillbaka på den tiden så blir jag så nostalgisk men då brukar min man påminna mig om hur jobbigt det faktiskt var också (när vi hade två då) =)

    Sv: grannen kom över efter två dagar när de kommit hem och frågade om jag verkligen hade gett katten mat???? jag blåljög de rätt upp i ansiktet och sen skämdes jag som en hund.

    SvaraRadera